Åå jag blir tokig!

0
/ \
 |
 |
jaa överskriften  -.-' ja nu har jag fått lämna in min telefon på lagnin och jag har typ haft den i en månad -.-' för den lägger av och blir helt svart och bara kanpparna lyser! och nu får jag h a min gamla telefon som suger get! men jag skulle få låna en telefon av mattias :) men det är väll bara att börja tänka på den ny telefon! och det var jag vilken det blir :)
en iphone (:



är de någon som har en sån? isf är den bra? :)

aa men min dag ahar varit underbar jag har carit med moste malin :) hela dagen :) mysigt värre!!
och vi har ätit på sallads baren jag tog en räk rulle :) mumma! men jag villa äta på kina men det var typ bara jag som villa det -.-' men malin och jag ska äta där i möra! :) och det blir riktig mumma!

Idag när malin och jag gick på ljusdal så hitta jag nya kläder! dom var ganska nice tycker jag iaf :)  lägger ut en bild sen :) (måste ju knäppa kort först på dom! ) 
ja men senare i dag så ska jag och malin kanske dra till nore och BADA! :) sköönt!
och sen vet jag inte var som händer :/
aa men nu ska ja gå och äta min räkrulle :P haha

ha dte så bra tills vi ses  igen!! <3


Xoxo MIKA