Åå garttis!

0
Åå grattis! :) alla fäla bor har lyckats tagit sin röv och åka någon annan stans än i fäla dom lyckades ta sig till ljustal! :)
Ett stort steg frammåt!!
men enligt vissa sä är ju ljusdal kallad bög ljusdal!  :S haha aa men skiit samma (:

Aa men nu har jag badat :) men det blev inet nore utan vi bada i sturms :) riktigt skönt! det blev Stina, Malin och jag!och sen så typ åkte vi hem till malin och så duschade malin och jag greja på! (:
och sen blev de typ statoil för att vi skulle hitta något att äta (: aa det blev iaf en macka :P mumma! och så blev den en burn och när jag sätt och åt så ser jag typ hela fäla på mopparna! och så typ gick jag och malin genom hela ljustal innan vi gick hem! Roligt värre :) och så kom det en bil som surra runt oss helatiden och typ dunka svennebanan :) haha jag vinka åt dom varenda gång som kom förbi! :)

så nu sitter vi i matias lägenhet och typ inte gör något vi lyssnar på musik det är det vi gör så är det någon som kan hitta på något roligt man kan göra så skriv gärna :) <3





Xoxo MIKA