03-jul-09

0
aa nu är det ju så här att mika har vaknat :) och hon har inte någonting att göra :/ suck men det ska det väll bli ändring på :)
kanske drar ner på köpingen en sväng och kolla! :)
och  i går köpte jag ju lite kläder ni får se dom i möra för jag sak knäppa med min kamera och så ska jag lägga in dom på min data!!

ojj jag har gjömt att berätta att Today is my last day of freedom!
Ne jag skojja! ne men det är så att min "låssasmamma" flyttar in idag med sina barn och dom ä typ 4 & 7år så det är lite jobbigt men jag kommer överleva för dom är snäll :) Men de kommer vara lite jobbigt ett tag att ha någon fler som bor i huset! men det får jag väll vänja mig med! :) 
Men ett + är ju att pappa går på semester idag :)


och vet ni?
nästa helg altså vecka 29 så åker Mika och hennes famil och flera andra till skärgården och sover i stugor :) <3 och vi ska åka båt ut dit :)  men jag vet inte om fäla veckan är precis den helgen!? för den vill jag inte missa! för då ska jag gå med Simone & Tilda även fast dom inte vill för jag kommer tvinga dom :) <3

men ses senare :)
Puss&Kram <3

Xoxo MIKA