010709

0
Ååå värme! hur länge ska det vaar så här varmt?
men man ska inte klaga för det är skönt!

i dag vaknade jag av att det var ett jävla liv hemma hos mamma och det var mormor och kim som var där!
så jag gick upp och la mig och sola :) (A)(Y) 
sen så kom mamma ut ochh så bråka vi :( och nu är Malin hos mamma och jag sitter hos pappa! för att jag kommer inte till mamma iaf! men, men alla bråkar någon gång men man vet inte hur länge man ska bråka!

Äh skiit i det nu! min dag har varit bra (föutom bråket)!
Hur har eran dag varit?
jag ska ladda in lite bilder senare! sen vi var i stuga och sen när jag och simone ( Http://Gmz.blogg.se )bada och när vi åkte fyrhjuling! (Y)
Men nu ska jag ställa undan min fyrhjuling ett tag! för de har varit inbrott i näsberg (det är där jag kör) så det åker sivilpoliser hela tiden där för att dom ska  kanske/kunna få tag på dom som gjort inbrott! och jag vill inte bli stoppad av polisen! och bli av med fyrhjulingen! men om någon vecka igen så kommer den fram! (A)

Men nu ska jag gå och göra fiskpinnar och strips :P haha det låer konstigt för det tycker jag oxå! jag har aldrig smakat det förut jag bara såg det på förpakningen och då måste man ju prova :P
Har ni ätit det?




Xoxo MIKA