Dagen :)

9





Tjolla Hopp snyggishar :)




I  natt sov jag med mormor och då i morse väckte hon mig 20 minuter försent och då så missa jag bussen och då när vi skulle åka ner till bussen och då hade bussen redan åkte så då åkte vi 120 för att vi skulle komma ifatt bussen men vi komma aldrig i kapp den så när vi kom till fäla så såg vi bussen och då åkte mormor och släppte av mig vi busstationen alldeles i närheten :P tur att jag kom med bussen för om jag inte hade kommit med den skulle jag inte ha åkt till skolan. :)
men synd att jag han med bussen :(

I dag har jag haft engelska och spanska och det var skiit kul tyckte jag ;P
I spanskan så fick vi en uppgift att vi skulle ta kort på mamma,pappa,syskonen,farmor,farfar,mormor och morfar och det ska bli skiit kul :) 


och i dag när vi åkte hem så åkte vi med en busschaför (stavning) som inte kunna bromsa för varenda gång ha bromsa så slog man huvudena i i sätet framför :P

men nu har jag kommit hem och som vanligt  har jag ont i huvudet F*N J*VLA hel*VETE och när jag kom hem  då skulle jag rida men jag kunna inte det för jag har ont i huvet :(  Men i möra ska jag nog rida om jag inte har fått magsjuka för i går var jag hos min kusin och hon är bara 1 år och nu mår inte jag bra heller :(  

På onsdag ska jag på begravning på min gammel gammel farmor och då kommer jag griana :'( Jag saknar henne <333

älskar diig<3333




men efter som Tilda har tipsat mig och simone på sin blogg så ska jag oxå göra det så här har ni 2 bloggar som är skiit bra<333
TILDA=  Tajjz.blogg.se  
SIMONE= Gmz.blogg.se

Kolla deras bloggar! :D



Ja men till helgen ska jag och mina snyggishar sova i stugan (kanske). Och det kommer bli skiit kul..... ;D