Happy day! :D <33

3
ja i dag har jag varit i järsebacken och det har varit skoj och nu siter jag hemma och väntar på att vi ska äta och efter det så ska jag sova hos Natta :D och det ska bli kul :) 

och vi ska äta strips och korv och sås Hurstigt va :P NOOT! :P 
men i dag har det varit jätte kul för vi har åkt 4 st i en lift i ankarlift :P och vi klara det ända upp :P och sen så åkte vi en skogs väg (bananen ) och den var skiit kul :D


Men förut när vi åkte så åkte ida med oss ( nattas mamma ) och då när vi åkte "bananen" så ramla ida när vi skulle åka ut i backen i gen för vi åkte över järnrör och då halka hon och ramla, och när ida låg på backen så kom det 3 killar och den första åkte ovanför ida och den andra tog enna annan väg men den tredje kom så fort så han blev så rädd å han blåste rätt ner för ett lite "stup" och rätt in i ett träd :P och när han gjorde det så började jag och ida skratta och då kom dom andra killarna och sa 
- har ni kul ni eller?, åt det där cp ? :P
då skratta vi ännu mera :P 
men jag har inte skrivit så mkt nu och det beror på att jag inte har haft något  att skriva om :P


Puss & Kram