Dagen :) och sura lärare:(

2
Hej :)
i dag har jag varit i skolan och så har vi haft matte och våran SURA lärare *****, först så kom han in och så slängde han gitarren till gitar hero rätt in i vägen och så sa han 
" den ska inte ligga här!" skit sur.
och sen börja han prata och sen fråga han om alla hade matte böckerna och alla hade det utom två eller nå och då blev han oxå arg och så kasta han böckerna rätt upp i taket och så slängde han en bok på Matilda och han sa inte ens förlåt :O :@

men sen blev han snäll. tur det annars vet jag inte vad jag skulle göra :P 

men i dag så fick vi våra uppsatser sen förra terminen och jag fick MVG :D haha fan vad jag blev glad då.

och nu när jag kom hem så snöa det som fan och det ska bli 36 cm snö här :D nu ska man åka skoter :)
och jag ska åka med min morbror :)
men när jag gick av bussen hemma så skulle jag gå och rida men jag komma bara några meter sen måste jag vända för att Ronja åkte skridskor på vägen för att det var så halt på vägen och så snöa det så jä*la mkt så man såg inte vart man red :P men det gick bra.

I morgon så ska jag på begravningen :/  För min gammel farmor har dött :/ fy vad jag kommer grina. 

och på torsdag ska jag rida på privat lektion och på fredag så ska jag nog sova hos lars och då ska vi åka skoter :) Det ska bli kul :D



kolla på den här :P

http://www.youtube.com/watch?v=fg3eFuQ169Q