Begravningen :'(

6
Fy i dag har det inte varit en bra dag för i dag begravdes  Anna och gud vad jag grina och jag mår jätte dåligt nu för jag villa inte att hon skulle dö :(

och efter vi hade Bert ner henne dit hon skulle ligga så åkte vi hem och så åt vi smörgåstårta och vanlig tårta och det var gott :) men jag kan fortfarande inte sluta tänka på Anna. Älskar diig <333

och  nu sitter jag med datan och vill bara åka till mormor och vara med Malin och Melwin men det fick jag inte för pappa :(
men,men så är det i bland.
men i möra ska jag till skolan och det vet jag inte om jag vill men jag måste ju :P

och nu vet jag inte vad jag ska gör för jag har tråkigt :(        JAG   VILL   TILL   MALIN!!!! 


men nu har jag inte så mkt mer att skriva så nu säger jag. 


puss hej mina sötingar :) <33