allt möjligt :D

3
FÖRLÅT  fr att jag inte har bloggat på länge :(
men jag har varit i fjällen :D

Fredag:
vi åkte upp vid 5 och kom inte upp förns halv 8 ; super drygt.
för när vi åkte så åkte vi förbi när det var någon som hade krockat med en älg så på vägen så for det hår tussar och sen i diket så låg en älg kalv :/ men vi behöva iaf inte stanna :D
men sen kom vi fram :D


Lördag:
då så kolla vi på skidor åt kristian och sen så åkte vi till backen och åkte skidor från 12- 16 det var kul det och sne när vi kom hem så åkte vi pulka :P och sen så gick vi och duscha, och så gick vi på trapper och åt pizza :) (fettade oss) men jag tg en barn pizza och jag åt inte ens halva av den :/ men sen gick vi hem och så koll vi på tv och så gick vi och la oss.


Söndag:
ja då på morgonen så åkte mercus och kristian till sjön och fiska och jag var hemma och åkte pulka :) kul kul.
och sen fick vi gå in och packa för att vi skulle hem och vid 12 åkte vi hem :/ men vi sa ju dit fler gånger :D




Dagen :

ja i dag har det varit en kul dag för först så när vi gick och åt mat så varde t kul för jag sa så här hela tiden till Simone: 
bara för att din mamma petar .................................................... :P
och sen när vi hade ätit klart så gick vi i centrumhuset och så gick simone och prata med oss och så rätt vad det var så gick hon in i en stolpe :P haha det lät BOOOOOOONG :P haha och sen så skratta jag så mycket så jag spruta vatten ur mun :P men sen jaga simone mig nästan hela vägen upp till skolan........ :D 


men på fredag gått folk då kommer det bli kul för då kommer Anton och lill Erik och vi sak ha filmkväll :D 
och då ska vi kolla på skräckisar om det är någon som vill det :D  ( Ge förslag på filmer ) :D


Puss & Kram <3