Skoter

1
nu har jag åkte skoter i 3 dagar i rad pch det kommer säkert bli fler :P haha det är så jävla kul!
men i natt så sov jag på fala och när jag var där så kom ja på att jag inte vet vart stocksbo ligger jag trodde att de låg åt ett elt annat håll än vad de gjorde, Danne måste ju tro att jag inte änns vet vart jag bor! haha men de vet jag!
ja lovar! men pappa kom typ och hämta mig vid 2 och sen nä jag kom hem så satte jag mig på skotern! men just nu göt  jag inte så mkt jag bara väntar på att maten ska bli klar och jag kanske ska sova på fala igen i natt, vi får se!

Åå just det de, det är ju bara 3 dagar kvar innan det är julafton (Y) längtar det är så myskigt med julafton men typ 2 dagar efetr julafton så ska vi åka upp till fjällen och vaar där tills efter nyår men de kanske ja redan skrivit men, men...
kanske hör av mig senare för ja har fått låna en dator nu så nu kan jag kolla på datorn när jag vill och då kanske ja orkart blogga mä!

Puss,Puss v'