Ääääntligen LOOOV! :D

1
ja nu är det äntliga lov, idag fick vi sluta typ kvart över 11 Sköönt! men i morse när jag skulle gå utanför dörren så var det inte lika skönt för det var -25 ute och nu när jag kom hem så var det -30, Brrr kallt!
men i dag när vi hade ätit klart så gick jag, Maja, Matilda, Tilda och Sanna och fika på finess, men det blev lite krig å! haha sanna skulle lukta på mitt lipsyl och så hade hon den aldeles vid näsan och då kunde ju inte Mika Johansen låta bli att bara råka slå till Sanna på handen så hon fick lipsyl på näsan och sen då kladda ja de i ansiktet på henne och då låssna de en stor bil som sanna tog i handen och tå klämde ja i hop handen på henne så hon fick hela handen full i sånt kladd :P haha med det va skit kul! tack tjejer för dagen! och vi måste ses på lovet!
men sen typ gick jag jag, Tilda och Sanna till maud & margots och köpte lite godis ;) och på vägen dit eller ja när vi var där så mötte ja Danne :D
vi åkte typ hem vid halv 1 skönt och sen så kom jag hem och nu sitter jag här!

men jag kom nyss på att jag ska åka upp till lofsdalen två dagar efter julafton och så ska vi vara där en vecka eller nå så vi ska fira nyår där oxå så nu vet jag vad jag ska göra iaf! men vet ni vad ni ska göra då? :)
me nu har jag inte så mkt at skriva om så jag hör nog av mig snart :D

Puss,Puss v'