Värmen är tbx! :)

0
åå så skönt! solen har kommit fram igen :) 
det är 27.2 grader här nu och klockan är bara 10.30 :) whoho undra hur varmt det kommar bli senare idag? :D men det är inte något att klaga på!

men just nu sitter jag hemma hos malin (: men när jag kommer hem så blir det antagligen att jag åker till breasen och lägger mig och solar eller så solar jag hemma på gården bara! men det lutar nog mest till att jag åker till breasen med fyrhjulingen så jag  kan bada oxå :)

och just nu har ja två "favorit" låtar:

1. welcome to the club - Manian




2.lose control- Waldo's people



har ni någon favorit låt just nu? :)


jag  kan inte sluta tänka på att värmen är tbx åå det är så sköööööönt! och att jag ska bara ligga i gräset och pressa! :)





och bara så att alla vet så fyller jag fjåårtiz på torsdag :)



Xoxo MIKA