packar...

6
just nu så packar jag fast jag kan ju ta ett litet (långt!) break för att blogga! :) haha men det kommer inte bli något långt inlägg tror jag!
men i dag så skulle jag köpa en "fjällväska" så jag skulle få plats med allt, men som tur va så fick jag låna en väska av maja och matilda! tack så mkt! så nu fick ja kvar 800 kr (a)

och när vi kommer hem på torsdag så ska jag åka till mamma tror jag för att jag ska sova här hos mamma! men på fredagtror jag att det är skattjakten på kåken (ungdomsgården)!? så jag vill åka dit! men är det någon som vet om det är skattjakten då? och är det någon som vill gå med mig dit?

men nu kanske ni undrar vad skattjakten är för nå och ni kanske täncker Skattjaketen?är inte det för småbarn?  men de ä det inte för skattjakten på kåken är så att man får en lista med saker som man ska "leta" och med leta menar jag att man ska knaka på hos folk och fråga efter dom sakerna och så ska man ha alla saker på listan och sen när man har dom så ska man gå till kåken och visa upp sakerna för att se om man har alla grejor! sen så måste man lämna tillbaka alla grejor till alla man ha lånat dom av! :) det är faktiskt kul!

men nu ska jag passa min lillasyster och fortsätta att packa så vi ses när jag kommer hem och då ska ni få se bilder sen fjällresan! Puss, puss <3