hemma :)

2
nu är jag hemma igen :) och resan har varit jätte kul! tack allihopa...
jag kommer lägga in bilderna efter resan när jag har fått min mac tbx för allt går mycker förtare med den! så nui får vänta tills nästa vecka någongång så håll koll efter bilder :)

men igår så gjorde malin jag gillade den jätte mkt! vad tyckte ni? :) 
men hon ringde mig igår oxå och sa att vi ska åka till gävle den här lördagen! och ni kan ju gissa vad jag ska göra då, ta hål i navel. åå jag kan knappt vänta! men det är ganska läskigt oxå för jag vet inte om det kommer göra jäte ont hela tiden eller bara när han/hon kör in nålen!? eller gör det inet alls ont? om det är någon som har gjort det vill jag gärna veta vad/hur ni tyckte hur det känndes! 

men nu måste jag äta något för jag har inte ätit sen halv 12 i dag så ni kan ju gissa hur min mage låter just nu, haha !


puss, puss hej! <3