Åå myskväll men tjejorna! :)

1
åå äntligen ska jag få vara med simone och tilda :) det var ju evigheter sen jag såg dom sist!

men nu är det ju så här att jah har köpt en sak som vi ska äta i kväll :)
men jag kan inte säga vad det är för något än för simone och tilda vet inte vad det är än :P haha

snart kommer dom få reda på det!

och jah har hör att det är hallon sesong (stavning) :P och det innebär att TSM kan palla hallon, men tyst om det för vem vill att någona ska veta det :P haha skoja!



 men ni kommer få veta i morgon vad vi har ätit :)
och då kommer det komma bilder oxå!
men jah har inte lagt in bilderna sen vi var i rättvik men dom kommer sanart jag lägger in dom samtidigt som jag lägger in bilderna från "myskvällen" :)



Jag ska göra allt jag kan för att du ska få det bra! jag lovar...


Xoxo MIKA <3