150809 :)

1

hej, i natt har simone sovit hos mig :) kul kul!
först så hämta vi simone och så åkte vi och köpte godis och hyrde film (vi hyrde 3 filmer)  men innan vi åkte från fäla så köpte vi pizza så när vi kom hem så satte vi oss och åt det! sen åkte pappa och sari till mittiamessan! så då blev vi hemma sj så då tog vi fyrhjulingen till danne och hälsa på :) vi var där till 23.00 tror ja, kan ha varit längre!
men sen när vi skulle åka så hade jag tappat nyckel så vi inte kom hem! men typ efter att vi har letat i en halvtimme så säger danne - ne, ni har inte tappat nyckel!
och så tog han upp nyckel i fickan xD
så det var ju bra! vi kom ju hem :P så tp när vi kom hem så pumpa vi upp madrassen och så la vi oss nere :) och så kunde "filmkvällen" börja!
vi hyrde
Marley & jag
Hund pensionatet
Collage



om jag ska ge betyg på alla upp till 5 få får alla filmer en 5:a!
men ja grina till 2 filmer, det va Marley & jag, och Hund pensionatet.
för i Marley & jag dog deras hund som dom hade haft med sig igenom hela filmen! och sen måsta dom ta bort den för en blev sjuk, och då kom tårarna xD
och så var det Hund Pensionatet då var dte två undar en var 16 och en va 12 tror jag och dom hade mist sina föräldrar så dom bodde hos foster familj och dom stälde alltid tide det för dom och så en dag så ställde dom till det rejält och så splittra polisen på dom så dom fick bo på varit fosterhem och när dom skulle åka ifrån varandra så grina dom på filmen och då börja jag oxå grina!

men jag var inte den ända som grina, jag hade en fia brevit mig som oxå grina, och det va simone!
 men vi skratta samtidigt som vi grina för vi tyckte det va kul att  båda grina åt samma sak :P
men nu ska jag gå och kolla på hund pensionatet en gång till så seea :*


Xoxo MIKA